Nästan semester

Ingen ridning idag men det kunde jag nog fan leva med!!!
Hade jag varit tvungen att rida idag så hade jag fan inte orkat mer idag.
Fixade boxarna i den delen där tävlingshästarna står själv medan tjejerna fixade unghäststallet tillsammans för att sedan kunna börja rida hästarna.
Mockat, strött, fixat höet.
.
Helt slut idag.
.
Ida åkte hem idag så fr o m imorgon är det bara jag och Hanna som har hand om allt och alla.
Leif tyckte jag skulle rida unghästarna imorgon. Dom ska ju ridas och Hanna har skadat axeln så hon vill inte riskera en avtrillning till när det ännu inte är helt bra.
.
Så jag får åka rodehästar imorgon..
Lite blandat av skräck och förtjusning.
Vet inte riktigt om jag ser fram emot det då jag inte har någon som helst erfarenhet utav unghästar, förutom b-ponnyn min kusin hade hemma för typ 6 år sen, om inte mer, som dom red in själva.
Men han var gudasnäll - för att vara ponny! Meeen det ska nog fan gå bra :P
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0