Just nu är jag bara trött.

Och det märks.
Upp sju imorse för att fodra hästarna, käka frukost, byta om och sen direkt ut för att fixa stallet.

Tog ut unghästarna själv.
Lucy gick fint, isolde slet sig, Bettan sparkade efter mig och spaceface slet sig och henne fick jag inte tag på.. Tur så slet dom sig vara i första hagen (måste gå igenom en hage för att komma till deras)
Fick hämta Hanna så fick hon dra med sig spaceface så hämtade jag sista unghästen.

Blev så frustrerad. Känner hur det har tagit på krafterna. Vanligtvis orkar jag hålla kvar när dom försöker dra iväg men idag släppte jag bara och jag bölade, som fan.
Usch. Haha

Jävla mes tänker ni. Men man har ingen ork efter tre dagar intensivt jobbande när man förut har levt livet, liggandes i sängen med ett fat med kakor liggandes på magen..

Jaja. Dagen är inte över än...

Och det blir väl bra snart. Man måste gå in i väggen en gång för att orka sen igen.

Det blir nog bra.

/ Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0