Ro i själen - vad är det?

Stressmonster hela veckan.
Tur att jag sov gott i natt men kommer va stendöd när jag väl har anlänt.

Om lite mer än tre timmar är det dags att lämna hemmet och påbörja evighetsresan till danmark.
Kan fortfarande inte smälta att det kommer ta mig sju timmar att resa.
Men har en känsla av att det kommer ta ännu längre tid. Har inte räknat ordentligt på hur många timmar det tar.
Oavsett så är det för lång tid. Ska över sundet liksom.. Haha

Aja. Inte Köpenhamn jag ska till precis. Hade varit skönare dock. Max 2 h hemifrån med tåg. Hade inte ens behövt göra några byten då heller :p
Men så är inte fallet nu!

Resan börjar med tåg från Eslöv till Lund där jag byter till tåg mot Göteborg.
Väl framme i Gbg så ska jag ta pendeln till den danska hamnterminalen för att ta färjan över till Fredrikshavn.

Piss i Mississippi tänker ni. Absolut! Tyckte jag också tills jag började forska vidare på hur i helvete jag tog mig från Gbg central till hamnen.
"men det är busenkelt" tänker vissa..
Nja. Men det löste sig :p
Tur man har bekanta i Gbg som kan hjälpa en. Bombade henne med frågor haha xD

Så förhoppningsvis (!) så flyter allt på nu.

Ha en trevlig torsdag. Det ska jag ha när jag yrar runt!

/ Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0