Smått jobbig helg (vecka*)

Ida och Hanna slutade i söndags förra veckan. Så då har man varit ensam om att ha hand om stallet. Maja har visserligen kommit på eftermiddagarna för att rida.
I fredags flyttade Maja in (sköönt). Men hon vart iväg och tävlade hela helgen på Bella och Tindra.
Hon flyttade hit två av sina fyrbenta i lördags.
.
Tar sånt tid att göra allting själv här :S
Man märker hur uppskattande det är att vara fler om stallet och hästarna.
Tur var så hade Leif hänsyn till att alla mina inte blev ridna varje dag.
.
Ledig idag! Tjohoo!
Men blev ändå väckt ett x antal gånger tidigt imorse :P Bl.a praktikanten som ringde, Ida som smsa, Tulle som smsa och jah.. Haha
.
Har sån sjuk värk i mina fingrar. Trodde först det var träningsvärk första gången jag fick det (2 veckor sen nu)
Men tror det har lite med mina leder att göra. Kan inte räta ut dom eller stänga handen på morgonen. Försöker stretcha ut dom på kvällarna men hjälper inte sådär värst mycket.
Känns som att någon har slagit en träklubba på händerna, eller att man har klämt dom i en järndörr. Så jävla ont har jag.
Tur är så gör det mindre ont när jag börjar jobba. Stel som fan om fingrarna men det ger med sig allt mer under dagen.
.
Maja testkörde Kakan igår (: Liten fis på en stor fis (: Haha En syn för ögat.
Maja med sina 152,5 på Kakan som är runt 1.80 i manken :P HAHA

Nu ska denne duscha och göra vid sig sen drar jag till Eslöv !! :D <3
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0