Usch och aj

Känner hur ryggen värker. Kände mig sjukt stel i nacken när jag vaknade imorse.
Måste ha sovit konstigt inatt för det känns i nacken och ner mot skulderbladen.

Nu till annat. Hittade nån lista med frågor i brist på annat.
Vad har du för TV-kanaler?
Orginalkanalerna? 

Har du åkt moped någon gång?
Haha ja. För 6 år sen typ

Har du busringt någon gång?
Om jag har! Busringde min lärare en gång. Bara det att hon visste vem det var. Fick höra det sen HAHAH 

Har du fått felparkeringsböter?
Har inget körkort ännu så nej :D 

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Har inte men det är två saker som finns med på min "måste göra innan jag dör"-lista :o 

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Australien när jag var typ 3. Minns inte så mycket :P 

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family Guy :P

Kan du alla orden i nationalsången?
Haha nä

Badkar eller duschkabin?
Badkar! 

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Haha jadu. Sett så många filmer så minns inte vilken som var "bäst". 

Chips eller popcorn?
Popcorn

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift. Skulle jag göra så nån neutral icke-heltäckande färg som typ hallon, aprikos eller något.

Apelsin- eller äppeljuice?
Äpple, lätt

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Definiera äta ute.. McDonalds med en killkompis om det gäller alla matställen. Annars var det nog på Wrap-house med några tjejkompisar innan Breaking Dawn. Åt räksallad :P

Favoritchoklad?
Kinapuffar :P 

När röstade du senast?
När det var val för 2 år sen.

När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras? 

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej (: Men en massa rosetter och medaljer :P 

Klarar du att tanka själv?
Har aldrig provat :o kanske något jag måste lära mig?

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nä, men sitter man och tittar på det i 2 h så blir man till slut rätt sugen på det Haha 

Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola

Vad var det senaste du handlade?
Cigg, presentkort, puder och concealer

Har du kräkts offentligt?
Hahahah.. Ja

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nope

Har du ringt något betalnummer?
Man betalar väl för alla samtal?

Kan man vara vän med sitt ex?
Jadå. Det är jag i alla fall. 

När besökte du ett sjukhus senast?
Höstas. 

Hade du mycket hår som liten bebis?
Jo hyffsat. Korkskurvslockar ftw!

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har ingen

Vad har du i din väska?
Paraply, vantar, plånbok, nycklar, bindor, tamponger, läppglans, hörlurar, cigg, sand, halm/hö, skräp och annat kul :P

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Röker nattciggen och kollar dumburken tills jag somnar

Vad är du tacksam för idag?
Ingenting känns det som.

/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0