Så ja..

Hämtat mina hjälmar och annat trams jag har haft i stallet samt lämnat nycklar. Lär ju inte ha nytta av dom oavsett hur min framtid ser ut.

Åkte med pappa till moster för han skulle lämna släpet. Stannade på fika en stund för att sedan köra och hämta mamma. Så just nu sitter jag i bilen och väntat på att mamma ska sluta. Trodde hon slutade halv sju men visade sig att hon slutar prick sju :p

Åka hem, (kissa) och hämta skivor. Efter det ska jag övningsköra samt lämna skivorna till Tanja.

Senare ikväll får jag se vad för spännande som händer. Blir väl att stirra in i dumburken eller något.

Uppdatering nära Ica kvantums parkering i Eslöv!
Peace!

/ Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0