Ridabstinens

Då jag inte längre har någon häst att rida längre så blir min vardag så sjuhelvetes mycket tråkigare nu än vad det var innan.
Hade skitit i vilket om resan hade blivit av som planerat (varför kan ni läsa HÄR) för då hade jag haft en 4-5 dagar spängfylld med saker att göra tills hjärnan och kroppen hade exploderat av alla nya intryck och alla nya människor och hästar osvosvosv!! Jah ni fattar.
Hade ni sett mig i mode - Happy and so f**king exsited I could die.
slash - Jag kan göra 200 saker samtidigt om du låter mig
Så hade ni nog blivit rädda. Jag blir som en sockerbombad/hyperaktiv unge på julafton.
.
Men nu sitter jag hemma i mitt jättefina (skitiga) rum och stirrar som vanligt in i min dator, ännu mer nu än någonsin förut.
I typ två veckor till. Om inte längre
Yey..
.
Ingen som har häst att låna ut i en timme?


Har en sak som jag måste göra idag och det är städa.
Inget jag vanligtvis ser fram emot så här på en söndag. Men nog roligaste på hela veckor numera (:

Folk kallar mig bitter.
Jag undrar varför?
För hur fan hade ni mått om ni hade suttit hemma 24/7 varar 14 h av dygnet spenderar du framför datorn (FACEBOOOK OOOH) ??
Ta en funderare och berätta. Jag har all tid i världen att lyssna/läsa på vad ni har att säga.
.

Men ett stort tack till fröken Jennifer Johansson som bjöd på middag igår!
Otroligt nog brände hon inte köttet ;D haha
Applåder till henne! <3
Mat, simpel efterrätt, skitsnack, film och popcorn bjöd kvällen på igår! ^^
Tack för igår!
.
/Kicki

Kommentarer
Postat av: Modesty

hmm, blir deprimerad själv när jag ser hur lik din vardag är min :( och nej jag tycker inte det är konstigt att man är bitter . blir så jävla irriterad på folk som ska påpeka det för en, för fan tänkt till lite innan du öppnar käften har man lust att skrika ^^

2012-01-08 @ 16:02:25
URL: http://modestybladh.blogg.se/
Postat av: Kicki

Modesty:

Håller med dig!

Blir också irriterad på folk som bara gnäller på en.

"Hitta på något då"

Det är faktiskt inte så lätt att hitta på något!

Skitväder ute - tänker gå inte ut.

Har man ingen inkomst så är det också jävligt svårt att hitta på något.

Många av vännerna har plugg/jobb så dom kan man inte alltid höra av sig till.

Men att folk har mage att säga: Gud vad du gnäller.

BJUD MIG PÅ KAFFE DÅ??

Blir så besviken på folk.

Man duger när man själv ska sitta som plåster i röven på dom.

2012-01-08 @ 16:34:17
URL: http://hestfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0