"Ny" spännande lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Besöket hos moster och kafferepet hos Tanja och Zlate (:
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov stenhårt
Vad gjorde du för 15 min sedan? Besvarade frågor på listan i inlägget innan xD
Det sista du sa högt? Vafan gör du???
Det senaste någon sa till dig: Plocka ner den ruttna apelsinen. Jag drar till jobb nu - Mamma
Vad har du druckit idag? Kaffe
Vad var det senaste du åt? Spaggetti med köttfärssås
Vad var det senaste du köpte? Cigg, smink och presentkort
Vad är det för färg på din ytterdörr? Typ trä?
Vad är det för väder hos dig nu? Storm. Antagligen regn på det också
Godaste glassmaken? B&J´s Chocolate Fudge Brownie
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Sover du tungt? Japp
Drömmer du mardrömmar? Har inte gjort på länge. Sover så tungt så minns inte vad jag har drömt
Trivs du med ditt jobb? Arbetslös
Favoritklädsel? Pyjamasbyxor och min teddyfodrade hoodie
Favoritlåt just nu? Civil Twilight - Letters from the sky
Vad ser du om du tittar till höger? TV:n bl.a
Vad gör dig glad just nu? Har ingen bra dag idag.
Vad ska du göra härnäst? Sminka mig och fundera över klädsel
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär
Favoritgodis? Kinapuffar eller naturgodis
Kläder just nu? Pyjamasbyxor och teddyfodrad hoodie ;)
Sommarplaner? Inga alls
Hur många kuddar sover du med? Två
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Familjen och min katt
Är du kittlig? Inte direkt
Snarkar du? Oftast vid förkylning. Annars vet jag inte riktigt. 
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Spindlar och gråsuggor eller vad dom heter.
Stökigt el välstädat? Något där i mellan?
Vad längtar du mest efter just nu? Ett jobb och bättre väder.

/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0