Kom att tänka på en sak..

Har ni något hemma som ni har ägt sen ni var små/ yngre som ni fortfarande använder? Typ ett plagg, elektronik etc?

La i sängen och gav min sovtröja en snabb titt och insåg att;
Jag har haft denna tröjan i min ägo sen jag fyllde 10 år...

Det är snart 11 år sedan!! Kan ni fatta det? Haha

Känner mig inte alls gammal nu :o
Haha nä men det får en att inse bl.a tiden bokstavligen flyger iväg. Känns som att det var igår jag var typ 16-17 år.
Helt otroligt.

Varför har denna tröja hängt med i snart 11 år? Borde den inte va rent för lite?
...
Faktiskt så är den inte för liten. Visst, lite kort men det är lite av en over size tröja. Jag drunknade i denna tröjan när jag var 10 år :p lite som att ha ett långt nattlinne aka tält på sig.
Och varför jag inte har slängt den är för att den är ljuslila med rosa hästar på den och är såååå skön att ha på sig :D

Haha. Näe nog om detta (:

/ Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0