Just One Shot

As we speak of the things I wrote before.

När jag har fått nog av någon så är det stop. Inga men eller tänk om.

Kalla aldrig dig själv en vän till någon du pratar illa både bakom ryggen eller inför personen.

DU som föreställer min vän ska bara stå ut. DU som bryr dig stannar kvar trots alla jobbiga stunder.

Kan du inte göra det så go fuck yourself. Jag ödslat inte min tid på folk som inte kan ödsla sin tillbaka.

Den som inte förstår vikten i begreppen "ge och ta" och "man är två i ett förhållande" har inte lägre min vänskap kvar.

Just sayin.

/ Kicki


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så sant...

2012-01-16 @ 13:34:16
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0