Jah, vad säger man../Bildbomb ala Ego


Hahah vafan är det för liv att leva..
Men ojojoj va roligt jag hade det!!!
För ett tag sen tänkte jag: Fy fan att gå ut varje helg för att bara supa..
Well. Så jävla mycket bättre än att sitta hemma (:
Hahah. Usch ja.
Det var den tiden man dessutom hade vänner som inte svek en osv.
I'm a hater. Ibland.
Och dom jag umgås med/ festar med har alla helt plötsligt skaffat sig flick-/pojkvänner...
Såå det blir liksom inte samma sak.. Då deras flick-/pojkvänner håller dom stenhårt i strypkoppel.
.
Gilla läget heter det.
Jag får nöja mig med mina chokladpraliner (klämt en halv ask Paradis bara idag), kaffe och cigaretter.

Tänkte bjuda er på bilder från tiden då jag faktiskt brydde mig om mitt utseende.
HAha. .Enjoy! xD











HAHAHAHHA Från Peace & Love- 2011. Trailer park white trash MHMMM!!!


Och så bjuder vi på fyllesvinsbild. Förtidsfirade min 20 årsdag.
Full som ett as var jag när jag kom hem och tog denna bilden. Bjuder på den!



/Kicki

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-14 @ 15:56:48
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0