Jag saknar...

rödtoppen.
Fruktansvärt mycket faktiskt.
Många jobbiga stunder då han var så äckligt dominant och ibland respektlös mot oss tvåbenta. Jag blev rädd för honom men tyckte om honom allt för mycket för att sluta sköta om honom.
Men dom bra stunderna vinner ändå..
.
Om man ändå hade haft råd.
Haha. Dumt kanske om man hade köpt en häst man är rädd för.
Och han är egentligen inte min typ av häst då han var så fruktansvärt lat på banan.
Men där var ändå kapacitet i honom. I både dressyr och hoppning.
Hade man gett tid att träna upp och sadlat om till dressyr så tror jag han hade blivit kanon.
Menar. 80% av hans stam är/var trots allt dressyrhästar.
.
Jaja. Undrar vart han har blivit av nu?
Lilla Nackfo
För er som undrar så är det samma häst som finns på min header (:
.
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0