Jag existerar inte enligt..

.. Tävlingsdatabasen..
Har fått ordning på mitt grönt kort i alla fall så det ska ju va registrerat.
Men jag kommer fan ta mig inte in på TB!
Skrev till suporten för TB fick svar och enkla instruktioner.
Men kommer fortfarande inte in..
Blir lite lack för om suporten har varit och fixat det så bör jag kunna logga in!
Bajssida.

Frökten Mirabell Index är såld nu. (Bara papper som ska skrivas på)
Hoppas eller jag tror, för det känns bra i magen, att hon kommer hamna hos rätt personer som kommer lägga fokus och tid på henne och ge henne det hon behöver för att bli bra, pigg och frisk häst igen!
Heidi valde att ge henne en chans och se om hon kunde hitta rätt personer som vet vad det innebär för att få Mira bra igen. Heidi har ju trots allt två hästar till. En storhäst Filur som hon klickar med och fungerar till det hon är intresserad av - dvs western och så har hon lilla Diva, stoföl på 10 mån.
Det tar tid att ha tre hästar + att hon har ett liv utanför hästvärlden.
Hade man kunnat så hade man delat på sig och varit överallt.
Tufft beslut men jag tycker H. gjorde rätt.
Rättvist mot Mira och som sagt så tror jag att hon kommer få det kanon!
Allt lät bra det H. berättade om nya ägarna och dom verkade otroligt vettiga! Huvudet på skaft helt enkelt (:

Idag fyller min kära fader 52 år!!
Grattis till min älskade pappa! :D ♥
..
Väntar in gäster nu i alla fall.
Har varit hemma hos Heidi en sväng på kaffe idag i alla fall. Snackat lite och så (: Alltid lika trevligt!
Senare ikväll ska jag vidare till Jenny för tjejkväll (:
.
Ha en trevlig helg!
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0