Illa.

När inte muskelavslappnande tabletter hjälper mot smärtan jag har i ryggen så är det illa.
Fick ta tablett av pappa (samma som jag fick när jag hade ont i svanskotan) i hopp om att det skulle hjälpa. Icke.
Konstigt. Det hjälpte när jag hade ont i svanskotan men nu är det ingen skillnad.
Och när jag hade ont i svanskotan kunde jag inte ens röra på mig..
Wierd.
.
Känner mig yr, svag i kroppen och sjukt skakig.
Druckit vatten, har ätit och t o m tagit en chokladbit för att se så att jag inte hade blodsockerfall.
Ingen skillnad.

Annat.
24 januari 08.20 har jag tid för halkan. Nu är det inte långt kvar.
Fy och blä. Ser inte fram emot varken uppskrivning eller uppkörningen /:
Omständigt. Kan inte körläraren bara intyga att man kan köra?
.
Nä, nu ska jag vila/glo på tv tills jag somnar(??)
What ever.
Haii!
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0