Hello boredom!

Igår blev man informerad om saker som jag faktiskt blev rent utsakt förvånad över.. Så fruktansvärt skrattretande hur folk kan låta svartsjukta ta överhand över ett liv som faktiskt hade kunnat vara så mycket bättre om dom bara hade gett fan i andras liv och fokuserat på sitt eget.
Att folk har ork att lägga sig i och irritera sig över tex mitt liv som är rätt så ödelagt och sjukt ointressant då jag lever nunna instängd inne på mitt rum dag ut och dag in och ändå kan få för sig en massa skit om mig som inte ens stämmer överrens med verkligheten..
Paranoia hello?
--
Märkligt.
Har flertal vänner som har samma problem med sin pojk-/flickvän.
Hur orkar man lägga ner sån värdelös energi?
Borde man inte vara glad och känna sig lyckligt lottad för att man har någon?
Att personen har valt en för den man är?
Man borde skratta och räcka finger åt alla andra brudar/killar som trånar och säga : Haha h*n är min bitches.
...
Jösses.
..
Nä jag kan faktiskt inte låta bli att skriva om det :P haha
Tycker det är roligt när folk smutskastar mig över saker som inte stämmer och framförallt så känner dom inte ens mig alls.
Rykten skapar ingen verklig uppfattning om någon.
Ändå tycks vissa hellre tro på rykten är sanning.
Kan helt ärligt erkänna att jag faktiskt blir irriterad också.
Fult och dumt att hata någon man inte känner. Man har inte den rätten till att hata någon som inte har gjort ett dyft mot en.

Nog om det. Ska glänsa i ert hat och fortsätta leva mitt liv som jag har gjort hittills. Dock med förhoppningsvis en hel del förändringar. Typ som stryka punkten "Hitta ett jobb".
.
Precis kommit ur duschen typ. Fixa mig lite och så, sen ska jag in till stallet och samla ihop mina saker. Kanske sticka inom salongen och terrorisera tjejerna där en stund i brist på annat :P
.
Gott snack!
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0