Helgen

Jah. Fredags använde jag mina magiska fingrar och trollade fram långt hår på Heidi (:
3h tog det typ och sen var man slut i rygg och ben efteråt :P
På kvällen stack man till John och umgicks med honom, lillebror Emil och Danne.
Senare stack Emil och jag till Grappa, mötte upp Jenny där. Jag tog en öl (dom andra två körde).
Sen fick Jenny en fixidé och resultatet blev en tripp in till Valvet i Hörby.. HAHHA
Men trevlig kväll :P
Blev lite dragen..
.
Igår var det katastrofal dag. Snö och en pappa som inte kan hålla vad han lovar.
Det kan ni läsa i föregående inlägg.
Men på kvällen så blev det Disney on Ice! :D
Var jag, mamma, pappa, syrran, hennes man, Emma & Elena (syrrans ungar), Natasa, Tanja och Vanja :P HAHA
8 vuxna och 2 barn..
Tror vi vuxna var mer exalterade över showen än vad ungarna var HAHAHAH
Riktigt awesome! :D
.
Idag så jah. Plugga.
MÅSTE fixa den sista uppgiften. Kolla på film och skriva analys. SKITKUL!!!
Nej.
Vadå, du ska bara kolla på film!?
Och, vill inte se filmen. Vem fan vill se Hamlet och skriva analys om den?
Boring.
Måste städa idag också. *suck*
.
BLÖÖÖ tråkig söndag! Vill göra annat!
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0