Grattis moster på födeseldagen! <3

Min älskade moster fyller år idag <3 :D
Kom hem från henne för en stund sedan (:
Firat lite och så :D <3
.
Kakor, kaffe och daimtårta ;o Oj oj oj!
Och eftersom att vi inte kommer att kunna komma hem till henne på torsdag (hon har kalas hemma då) så fick jag julpaketer idag istället. Har haft det så förr att när vi släktingar är samlade hos moster så har moster ordnat med små paketer till oss ungar :P Har inte haft det på länge dock, högst troligt då majoriteten av oss är vuxna nu. Hehe
Moster frågade mig för ett tag sedan vad jag saknade och det var paketen ;D Var liksom tradition då vi ungar fick slåss om paketen som antingen hängde i granen, låg under granen osv osv Hahahha
.
Fick jättefina saker (: Fick en värmeljuslykta typ format som en boll, pärlemorvit kallas det för tror jag. Hade änglar som motiv och en liten text där det står "An angel protect you". Riktigt fin!
Fick även en glasfigur - björnängel typ som håller i ett hjärta ^^
Ögonskuggor, puderborste, deodorant och godis ;D
..
Och var faktiskt inte bara jag som fick julklappar/presenter. Vi var ju trots allt där för att fira henne (:
När jag var på Lindex köpte jag även ett presentkort till henne för 300:-
(:

Bästa presentidén idag faktiskt. När man inte vet vad man ska köpa - ge dom ett presentkort.
Vet t.ex att Nova Lund har så att man kan köpa presentkort som gäller i alla affärer på Nova.
Sjukt smart och bra idé!

Ikväll får jag se vad som händer och sker.
Mein freund hörde av sig innan ang nattligt besökt till donken och frossa i hamburgare och pommes :P haha
Får se om min mage pallar.
Allt detta krängade av kakor och annat onyttigt får min mage att se ut som att man vore gravid i 7e månaden  -Varje dag för den delen. :S
.
Haha oh well.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0