Bitterfittan talar

Jag vet mycket väl om att 90% av mina uppdateringar på bloggen och även på FB är desamma.
Ni ser mönstret antar jag?
Nä, jag vill inte dra alla över en kam för där är vänner som hör av sig, oftast dom som har ett liv och hittar tid för en. Tack till er!
Och ja, jag kan allt erkänna att jag är också sjukt dålig på att höra av mig ibland.
Många gånger väljer jag att inte höra av mig till vissa personer då jag VET om att dessa har redan mycket att göra och därför låter jag dom höra av sig när dom vet om att "idag har jag inte ett skit att göra"
Jag blir irriterad på folk som som bor 1km radie ifrån en, ser ens uppdateringar dag ut och dag in - som faktiskt är ett skrik på hjälp. Hjälp mig att rädda min vardag! Trots det är det ingen som hör av sig.
.
Jag menar inte att man ska höra av sig varje dag och be en komma över på ett kafferep som varar i 5 timmar.
Nån gång ibland. Prata ut tills man inte har något mer att säga..
(Numera har jag mycket att prata om men vill ni kan man sätta igång ägg-klockan eller något?)
.
Tills någon hör av sig tänker jag fortsätta skriva om mitt tråkiga liv som en pik till er.
Där emot. Hör ni av er idag så blir jag arg på er.
Då är det fruktansvärt fult gjort av er.
.
Låter kanske konstigt men så är det. Man ska inte behöva säga något för att något ska hända.
(Deja vu. Fattar nu vad morsan snackar om när det gäller hushållet)
.
Jag om någon ska inte behöva höra av mig konstant och JAGA folk för att jag har tråkigt.
Folk vet var jag befinner mig - HEMMA
.
Tills dess tänker jag inte höra av mig. Jag strejkar.
Är bara så jävla besviken.

/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0