Bakis japp

Usch ja. Men det var roligt igår som vanligt :D
Umgicks med mina underbara pojkar ! ^^
Samlades först hos John (jag, lillebror, Danne och Johns kusin var där)
Dom spelade Fifa (...) och jag tittade på medan vi krökade lite.
John bjöd på vinet och nån shot :P haha Tack!
Lillebror Emil var nykter igår så han och jag körde in till stan sen för att kolla läget inne på B2.
Gamla vänner man inte hade sett på evigheter tyckte jag skulle in till stan och träffa dom.
Så det gjorde jag.
..
Att vakna imorse var fan inte nådigt.
Haha fy fan säger jag bara. Men klarade mig undan från diverse spyor.

Snart iväg för att fira mina föräldrars väninna som fyller år idag (:
.
Halvdann uppdatering idag. Men vet inte vad jag ska skriva helt enkelt.
Men jag lever i alla fall!
.
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0