2012

Sista timmarna 2011 har jag spenderat med min underbara moster och hennes vovar (:

Krängt mat och en riktigt rejäl efterrätt. Matkoma dag 2 haha
Både jag och moster bytte om till något bekvämare klädsel. Trångt i jeansen helt plötsligt :p parkerade oss i sofforna med godis och chips and the fat so evening went on. Hhaaha

Måste helt ärligt erkänna att jag deckare till slut. Kunde inte hålla ögonen öppna :s sov en halvtimme, timmes tid :p haha
Men missade inte tolvslaget :p

Väntade in tolvslaget firade i 30 sekunder med kramar, lyckönskningar och skålande och fortsatte det nya året med ännu mer chips och godis :p

Och jag. Jah jag är ju som jag är. Jag åt igen tjugo över tolv :p
Matkoma några timmar tidigare eller inte, äter ändå :p
Var ju trots allt förra året jag käkade sist (;

Kollar på moulin rouge nu. Denna filmen får mig fortfarande att rysa så fort killen sätter ton. Han har en sinnessjukt bra röst.

Moster har lagt sig. Ska snart också sova (:

Hoppas alla haft ett bra nyår. Framför allt en lyckad kväll utan några större omständigheter. Inga spyor, slagsmål , dejt med polisen osv hoppas jag (:

Själv önskar jag mig bättre tur detta året (: vågar dock inte hoppas på allt för mycket.

Natti folk. Och en god fortsättning till er alla.

/Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0