Spikat och nästan klart..

Kan börja med att berätta att på torsdag nästa vecka, alltså den 1:a mars, så åker jag över till Danmark, närmare bestämt Aalborg, Nordjylland för att provjobba. Ish.
Hälsa på och se vad för folk där är, hästarna, anläggningen och självklart för att dom ska se vad jag är för ett förvirrat spån som kommer :P
.
Resan är bokad och klar. Ett j*kla helvete att få det att klaffa med tåg, pendel och färja.. Huvudsaken var att jag kommer fram till GBG och hinner med min färja. Var det enda jag kände att jag behövde en god tidsmarginal till då jag inte hittar där borta. Hemåt så kan det kvitta. Bokade inte ens tågbiljett hem för jag kände att jag kunde likväl ta första bästa som gick och som jag hinner med (man kan ju köpa biljett via Skånetrafikens biljettautomater uppe i GBG också).
Hatar nämligen att stressa. Är obekant med Göteborgs centralstation, vart pendeln ligger osv.
Har inte varit där på hundra år känns det som så jag vill hellre va på säkra sidan.
.
Vilket fall så stannar jag till måndagen (5:e mars). Arbetsgivaren ville egentligen att jag skulle ta färjan hem vid åtta tiden på kvällen men eftersom att sista tåget från GBG går vid åtta så var det ingen bra idé. Har ingen lust att sitta och vänta på första tåget i flera timmar.. :P
Kl. 14.00 går min färja på måndagen.
.
Så att så ser det ut!..

Annan mindre trevlig nyhet är att uppskrivning + uppkörning är bokad..
OH NOES!!
Vill inte. Vill ha körkortet men vill fan inte gå igenom dom där proven.
Kommer kugga direkt..
.
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0