Som vanligt (:

I o m det blev sent med att komma iväg idag så fick jag möta upp Heidi i stallet (:
Snackeverkstad kärringar emellan.
Heidi red Fille en tur barbacka och frågade om jag ville upp en stund. Klart säger ju jag!
Som vanligt inte ridklädd men fick faktiskt lånat hjälm av Sophia idag i o m jag red barbacka :P
Fick ta fram mina voltigeskills ur förrådet för att försöka göra något halvsnyggt upphopp på denna 1.70 häst (självklart stod jag på en bänk annars hade det aldrig gått) med mina nytvättade och allt för tajta jeans.
Jag kom upp i alla fall!
Skrittade bara pga underlaget. Han hade westerntränset på så blev lite "spinning" i skritt och så :p haha
Hade fina byxor sen (: dom var inte direkt svarta efteråt :P haha
Men inte så farligt. Är inte som i början när ens kläder och skor blev kritvita så mycket smuts och så han hade i pälsen :P Det värsta gick att borsta bort (:
.
På väg hem så efter jag hade hoppat av första bussen för göra byte till den som tar mig hem så höll jag på att vurpa när jag korsade gatan.. Glashalt ute.
Skulle nästan haft skridskor nu.

Imorgon blir det stallet igen (: Ska försöka asa upp röven runt halv åtta då ordern från Heidi var kl 10.00 om jag inte skulle missa när dom är i stallet :P haha
Har nämligen en tendens att komma rent försent ibland.
Men har snackat ihop mig med farsan så jag kommer nog dit någorlunda i tid (:
.
Gott snack. Denne får nog sträcka ut stela muskler och leder.
Höften spökar jävlar i det. Vet inte varför jag har sånna problem men kan ju lätt gissa på min trevliga ridolycka för flera år sen under en hoppträning. Avtuppad, knäckta hinder och köttsår som vägrade läka ungefär.. Har nämligen ont på högra sidan och det är den sidan jag landade så illa på.
.
Jaja skit samma. Det går över tills jag gifter mig ;D Eller något.
Haii.
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0