Liten stänk av bitter till ödets ironi gör susen

Fruktansvärt spännande, fashinerande och uppfinninsrik dag idag!
....
Idag har jag hunnit vakna, ta hem nya episoder av Vampire Diaries och Once Upon a Time samt diskat och kollat på film! .. HELT SINNESSJUKT!!!
Oh just det. Glömde bort att jag hann läsa ut en bok och uppleva 3-4 h sprängdeg till hjärna/aka huvudvärk.
Eller som vi säger på skånska - skallebank!..
Glömde också bort att berätta att jag har blivit hela 8 cm fetare om röven!
Liver glider runt på en donut! (:
..
Nog med sarkasm.
.
Ödets ironi.
Eftersom att klockan är över tolv när jag skriver detta inlägg (just nu nu 01.20)
Innebär detta då att det är dam dam dam daaam! Valentines Day!
Forever Alone! :D
Haha Borde man inte vara van vid det här laget?
Sist man hade ett förhållande över alla hjärtans dag var för typ 6 år sen eller något.
Nää, förhållanden har inte tagit upp någon större del av mitt liv.
Och dom jag har haft har inte varat direkt :P Jobbigt och trist men samtidigt skönt.
.
Förra året spenderade jag alla hjärtans dag med världens bästa människa - Jennifer Johansson.
Men ack - hon har fastnat i kärleksträsket och ska detta år spendera denna unika dag med sin kille (;
Glad för hennes skull :P
Ska tänka på er vartenda sekund som går idag den 14e februari och leva mig in i era passonerade stunder..
Eller? Lite äckligt kanske.
.
Nääh.
Jag ska spendera min tid på körskolan och sen salongen för att få mina ofräscha toppar bortklippta.
Där efter vet jag inte.
Blir väl dejta datorn as usual. My one and only true match.
Tröttnar aldrig <3
.
Men till er andra tuttorduvor så önskar jag er en härlig Alla Hjärtans Dag!
:D
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0