En gång atlet - alltid atlet.

Eller?
HAHAHAHHA
Jo om man är avlad för det som t.ex trav- och galopphästar.
Eller tränar kontiunerligt.
Men det gör ju inte jag.
Mina glory days som gymnast är som bortblåsta.
Man kan nog inte se någonstans på min kropp i dagsläget att det som nu är fett, endast var muskler förut.
Såg ut som en jävla bodybuilder. 12 år bast var man på den tiden.
Usch.
.
Var ute och "sprang" innan, därav detta inlägget.
Intervaller i 10 min typ - hela rundan sammanlagt. (helt otroligt)
Sprang 200 meter och höll fan ta mig på att avlida.
Kanske ingen hit att börja springa i denna kylan med sådan här kass kondis?
Dragit på mig en hosta som heter duga efter bara 10 min motionerande.
Lunginflammation imorgon ;)
.
Nu ska jag ta en cigg ;D haha
Gott snack!
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0