Dålig uppdatering

Sorry about that.
.
Lite nervös och sånt där efter provjobbandet men jag hoppas jag gjorde något slags bra intryck även om provridningen gick si sådär..
Fick sitta på en häst som krävde mycket ben. Mina ben består av 70% fett 20% ben och 10 % muskler i dags läget.. HAHA Ångrar att jag inte fick på mig sporrar så kanske jag hade sluppit dö efter 10 min xD
Blev även påmind varför jag hatar att rida markarbete/dressyr i hoppsadel (sitta ner i trav ex).
AJ MITT SKREV!
Flashback sommaren -11 på Nackfo både långritten och träningarna för Madde.
Fy fan säger jag bara.
Haha :P
För övrigt sjukt trevligt folk som jobbar där. Alla röker (stort +) :D
Lättsamma, humor och allt det där (:
.
Men sen återstår det att se. Skulle komma fler som skulle provrida/jobba.
Får besked i veckan..
Usch. Jah, men med min vanliga otur så vågar jag inte hoppas på allt för mycket.
Jag gjorde vad jag kunde och förhoppningsvis tittade dom mellan fingrarna och inte enbart såg mina brister.
För ingen är ju perfekt.
.
We shall see!

Iväg till Heidi på kaffe.
Ska få i mig mat, klä på mig och möblera om ansiktet först bara så att man ser mänsklig ut (:
Haiii!
För oss balkanmänniskor finns det i alla fall iVar!!
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0