Vad är det för dag?

Jaja. Oviktigt.
Marina, kusin från Makedonien, fyller 20 år idag i alla fall (:
Stort Grattis till henne! ^^
Väntar nu på att syrran & co ska komma. Ev släktingar från trellehålan också.
Luktar bara mat och kaka här hemma ): Haha
Jobbig känsla nu när man är vrålhungrig :P
Inget stallet idag.
Heidi var utslagen efter morgonens möte.
Sen hade Maria redan varit där ute för att mocka och promenera Nackfo.
Så Mira får vänta tills imorgon.
Hm.
Annars händer nog inget speciellt idag.
Säg något jag ska skriva om så ska jag fundera på om jag orkar göra det ;D haha
Btw. Har gjort något jävla skit när jag har försökt mig på att fixa med layouten så jag kan inte göra "synliga" nedhopp. Så ni får ursäkta klumptexterna ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0