Trololololo lolo lolo lolo!!

Hahah jah.
Dagen har väl sett ut såhär.
Missade Heidis sms om att massören/(och vad hon nu mer gör) var på väg så när jag kom dit så var dom klara (:
I alla fall. Knackat ur en heeeel del spänningar i princip hela kroppen på Mira. Stackars tjej ):
Där ligger nog något mer bakom. Hon är halt på ena frambenet och antingen det högra eller det vänstra bak (om inte t o m båda)..
Hon här som behandlade Mira sa att hon har fler kunder som är elever till Dimario..
Och det har varit samma skit med dom hästarna..
Och denna Dimario ska vara svensk juniormästare i dressyr??
Störd.
Hoppas på att Mira blir bra i alla fall /:
--
Efter det stack jag, Heidi och Maria till Djurgården (ridsportbutik) och shoppade lite :P haha
Heidi köpte hem en del..
Jag köpte mig bara nya remmar till sporrarna och Maria fick hem ett par ridbyxor och ridstrumpor :P
Dumpade av Heidi i stallet och så blev jag avdumpad på Ica..
Tog en sväng till systemet och handlade vin inför imorgon. Ska ut och festa!
Har man inte gjort på en halv evighet typ.
I alla fall. Mötte upp Jenny, tog en kaffe på B2 och flabbade :P
På väg hem så skulle Jenny skjutsa mig.. Gick så jävla sakta och vingligt.
Körde upp en svart bil med några unga killar i bilen varav en av dom skriker ut
- Det ser lite vingligt ut tjejer!!
Jag och Jenny tittar på bilen och poff så har Jenny cyklat in i trottoarkanten varav båda var nära på att ligga ner tillsammans med cykeln på marken..
Killen: OJ FÖRLÅT DET VAR INTE MENINGEN!!!
Jag och Jenny dog av flabb xD
Försökte oss på detta med att skjutsa en stund till men insåg att det går nog fan snabbare att promenera xD
HAHAH
Gott snack...
--
Ring och pratat ang ett hästjobb i Åhus.. Ska ringa chefen där imorgon och pratas vid med henne så att hon får avgöra om jag verkar intressant..
HAiii!
/ KICKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0