Tisdag

Idag har man varit på körlektionen. vaknade en halvtimme innan bussen skulle gå.
Insåg 10 min innan att oj. Jag får nog fan göra mig i ordning.
På med kläder snabbt som fan och slänga i sig kaffet.
Lagom nyvaken kom man i alla fall i tid till körskolan. Idag parkerade vi i alla fall (:
--
Efter körlektionen så stack man till Frasses (hamburgarrestaurang) och mötte upp Emil och Macke samt käkade.
Åkte sedan och hämtade upp Danne för att sedan sticka till golfbanan..
HAHAH Jo men visst. kallt som fan, regn och blåst. Frös röven av mig och golfandet gick inte så jävla bra xD
60 något slag.. Råkade skjuta ner en boll i dammen samt en annan ut på en åker. Tur nog hittade jag en annan xD
Sen råkade jag skjuta ut denna i en hästhage xD HAHAH men den hittade Danne rätt snabbt, la precis vid staketet :P
Lyckades EN gång sätta bolljäveln i hålet på 4 slag xD HAHAH
--
Jaja. Övning ger färdighet men Emil var sjukt jävla lycklig över att han vann över mig xD
Knappast oväntat liksom :P
--
Kom hem, kollade film, käka, decka.. Skööönt. Sinnessjukt vad trött man blir av golf :S
Blev väckt av att mobilen ringde. Ett nytt jobberbjudande i Höganäs.
Jaja.! Men som sagt, håller alla förslag öppna. Ska först kolla läget hos Ebba och sen får vi se vad hon säger (:
Får jag inte jobbet så skulle jag ringa tjejen från Höganäs.
Det löser sig

Nu till listan!
Dag 4. Det här är jag bra på

Den var svår.
Vet faktiskt inte vad jag är bra på. Är rätt jäkla ringrostig i både dressyr och hopp just nu :S
Det enda som är positivt är väl att jag kan rida dom flesta hästarna utan några större problem.
Har nog bara varit en som jag inte klicka alls med och det var Karat, en häst Heidi lånade hem förra året.
Haha :P
Har tålamod i alla fall. Försöker alltid att hålla mig lugn. Och det är något jag har blivit bättre på med åren.
Sen kommer jag inte på något annat :S
OH well :P
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0