Tandläkaren tog död på min energi..

07.00 fick man stiga upp idag.
Fy fan säger jag bara. Hade tid 08.20 hos tandläkaren.
Hatar det. Finns inget ställe jag hatar så mycket som tandläkaren.
Fattig blev jag också. 495 kr kostade besöket (+ munskölj)
Det var nästan alla mina pengar.
-.-
Kände mig typ pigg fram till ett-tiden.
Då kände jag hur jag gick på reserven, försökte hålla mig vaken med film och annat men till slut deckade jag.
Vid fyra hade John Blund nog gett mig en rejält överdos.
Skönt att sova men är fortfarande riktigt trött.
Får se om en kopp kaffe eller två hjälper.
Fick tag på rektorn från skolan. Dom har tydligen haft problem med internet där så hon har inte kunnat svara på mail.
Hon skulle prata med min svensklärare.
Oh well. Sofie har 20 årsfest imorgon.
Får nog försöka hitta något roligt att köpa till henne. Om jag har råd dvs.
Ska ju ha råd till dricka också..
Ahhhhh.. BLöö
Städa salongen imorgon så att jag kan få pengar så får jag fundera därefter hur jag gör och vad jag prioriterar.
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0