Sorry...

...för dålig uppdatering. Har bara inte orkat skriva på bloggen helt enkelt.
---
Idag har man haft körlektion. Provat på att tvärbromsa på olika underlag, kört landsväg, grusväg bla bla osv.
Har kommit halvvägs med min körning nu i alla fall.
Efter körlektionen (handlade jag mat på Pastavagnen och) så åkte jag till Heidi för ett väldigt långt kafferep xD
Flabbade i några timmar sen följde jag med ner till stallet för att höra att jag var dålig frisör hon hade anlitat som inte hade fixat Miras man än. På skoj så klart ;D haha
Heidi tog även ut "lilla" Diva ut på äventyr i stallet. Gick på besök i sadelkammaren där hon fick välja kläder.. Shopping!!!
Blev ett brunt schabrak och täckesgjord ;D
För er som inte vet så är denna "lilla" krabat knappt 6 månader gammal och ett psyke som är GULD värt!!
Heidi kan mer eller mindre göra vafan som helst utan någon större reaktion xD
Sa till henne att hon är oroväckande lung för att va ett föl på knappt halvåret :P
Men hon hade gjort en brallserie med Heidi ute i padocken efter hon hade upptäckt att jag hade gått in med Mira xD Så lite liv är där i henne! :D
Men det kommer nog sen! Haha :D Hon må vara snäll och lugn nu men tror även hon kommer hitta på en massa bus inom sin tid :P
---
På torsdag kl 10.00 ska jag befinna mig hos Ebba Berglöf för ytterligare intervju samt provrida..
50/50 om jag får jobbet. Eller kanske ska säga 25/75? O.o Äh det går som det går.
Mest orolig för ridningen. Är "något" (jävligt) ringrostig. Men kan inte göra annat än mitt bästa och vara mig själv.
En annan sak jag är orolig för är att jag kommer bli stressad om hästarna uppför sig illa vid hantering.
Då är nog allt kört :S
Ja, jag har faktiskt så pass dåligt självförtroende att jag blir stressad när jag upplever hästar är "hotfulla" (även om det innebär att dom bara testar/kör över en bara för att dom kan)
- En nackdel jag och Heidi kom fram till idag som jag har (diskuterade våra för- och nackdelar :P)
---
Min utrustning är tvättat och putsad i alla fall. Kan inte se ut som tagen ur gödselhögen när jag kommer dit xD
Natti!
/ Kicki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar det, glöm inte vad jag sa i dag. kramiz

2011-09-28 @ 01:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0