Onsdag 21 september

Dag 5 - Favoritbilder jag tagit



Så ja..
Ursäkta kvalité på vissa bilder.. Har bara min mobil som kamera :P
Två av bilderna är dessutom printade ur videoklipp som jag har filmat. Har säkert fler men orkar faktiskt inte leta upp dom. Ligger på något USB-minne som antagligen ligger nergrävt i nån låda xD
Men ändå! Enjoy!

För övrigt.
Var ute och körde med mamma idag. Handlade på granngården, körde till statoil så att jag kunde handla cigg, körde vilse i eslöv (vägarbete överallt så man vet fan inte hur man kommer ut från vissa områden) samt åkte till stallet för att se hur det gick med Diva och Mira, men dom var redan klara :P
Åkte till Netto på hemvägen och handlade.
Så idag har det blivit mycket stadskörning (bykörning) och parkering! Bra träning xD
Vill ha mitt körkort NUUUU D: Blö
/ Kicki

Kommentarer
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

Vilka härliga bilder!

2011-09-23 @ 22:18:13
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina hästar! Bilderna blev jätte bra, fint väder o fina pollar! :)

2011-10-16 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0