Oj oj oj!! :o

Haha. Sinnes egentligen.
La ut en annons på hastnet.se inatt om att jag sökte jobb.
Fick svar redan idag.
Men bästa var att Akka Ridcenter hörde av sig. Dom hade en ledig plats för hästskötarutbildning..
!!
Hur ofta hör någon av sig om att erbjuda en plats på en utbildning?
Lät skitbra allt han berättade om!
Så nu ska jag kriga mot kommunen och se till så att jag kan gå utbildningen och att dom betalar för den! ..
Och skulle jag inte få igenom det med kommunen så kunde dom erbjuda mig en praktikplats där (:
Kanske inte låter som något wow för er andra men för mig är det!!
Det känns jättebra faktiskt!
Och han jag pratade med, Ronnie, verkade hur schysst som helst!
Kan säga såhär, jag hatar att prata i telefon, brukar inte säga så mycket och är väldigt fåordig, men denna människa babblade jag med som om ingenting. Haha
Det är ett plus!

Men för övrigt.
Dag 3 på listan - Det här behöver jag träna mer på
Haha ja oj..
Vart ska jag börja?
Sitsen? Är väl rätt så grundläggande för allt i ridningen. Men hade behövt en genomgång i allt jag har lärt mig.
Har glömt hälften om hur man gör :S
Skänkelvikningar är något definitivt måste träna mer på xD haha.
Det är sällan jag lyckas ge rätt signaler xD
Snacka om att jag är ringrostig. Helt otroligt :S
Måste nog också tuffa till mig lite. Absolut ska man vara snäll mot djuren och behandla dom med respekt men jag har fan ta mig gått och blivit mesig istället. INTE BRA!!
Snacka om att djuren kör med mig xD haha
Sen kommer jag nog inte på mer.
Jo!! Måste även träna på att göra snygga knoppar!
Som ni kanske såg för nån dag sen så var dom ju inte jättelyckade men som sagt, det var ju trots allt fyra år sen.
Fruktansvärt tråkigt att man glömmer så mycket ):
Det var det!
Frågor? Fråga på!
/ Kicki (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0