Mys!

Stack till stallet nu på eftermiddagen (:
Stod och flabbade med Heidi, Ann-Christine, Jannike och några till :P
Emma (Oscars ägare) var förbi med hennes man och lämnade marsvin till 4H :P Så underbart söta xD

Men sen tog jag tag i Nackfo! Rycka manen och borstade igenom (:
Sen  mina kära  vänner - gav jag mig på detta här med att knoppa manen..
Detta har jag inte gjort på 4 år så ni får fan inte skratta! xD
Så här kommer en "lyckad" bild på knopparna och resten flumbilder ;D Enjoy!
Lilla tussen blev rätt trött på mig till slut. Var ett jäkla pillande och en massa knäppande med den där jäkla mobilen xD Haha. Tugga på min näsa och grejer, myror i arslet. Men men :P
Får nog ta tag i Miras man också snart. Hon ser ut som en vilde just nu xD Lång man, men hon är så spinkig i sig själv så den där manen gör att hon ser ännu klenare ut.. Fick uppdrag av Heidi att rycka den..
Jisses detta blir projekt!
Saken är den att manen är så lång att jag vet inte ens vart jag ska börja.
Och så mycket man har hon faktiskt inte :S Rädd att jag kommer rycka bort hälften xD hahha
Får prata med Heidi om hur jag ska göra för att få bästa resultat. Man kan ju klippa en bit + uppklippning (frisörtänk, sorry arbetsskada) så att man rycker bort det understa sen. Hmm Haha ÄH! det löser sig!
PUss och Gonatt!
/ Kicki

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin blogg!

2011-09-16 @ 13:19:00
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tackar (:

2011-09-16 @ 22:20:05
URL: http://hestfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0