Mer otur än tur..

Som sagt.
Missade min körlektion igår. Fick ta igen den idag.
Så mycket tur hade jag väl att det fanns tider över denna veckan.

Var i stallet idag för att fixa och dona med mockning och lite annat som hör till.
Och sen kom det till att ta in hästarna.
Skulle lyfta upp plankan till staketet för att kunna komma ut med Nackfo. Nacke rycker till och hoppar bakåt varav effekten blev att handen jag hade grimmskaftet i flög upp och jag gav mig själv en sån jävla käftsmäll med plankan.
Hela käken domnade bort/låste sig av smällen. Fy fan säger jag bara.
Men där hade jag väl lite tur, hade tunga och tänder i behåll!
Men inte nog med det. Knäckte av en nagel också mitt i allt. Gick av en  bra bit in så det började blöda /:
Ann-Christine var snäll och hjälpte mig. Höll dock på att svimma så ont jag hade i fingret + att jag var lagom yr efter smällen. Så hon pysslade om mig och såg till att jag fortfarande levde xD haha
Usch ja. Ut imorgon igen.
Om nu Heidi orkar så ska vi se hur Mira går imorgon. Lilla Mirabell har fått stå i nån dag nu så vi vet inte riktigt om hon fortfarande markerar i svängarna.
Men nu blir det en lugn kväll med en sleten film och kränga choklad. Tycka synd om mig själv (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0