Kaka, på en torsdag?! Jaja!

Ta en kaka snart <: HEHE
I alla fall. Nackfo börjar bli sig själv igen! Maria hade promenerat honom och han hade varit som "ett expresslok på koppel" samt att han hade dragit några repor i hagen :D
DETTA är NACKFO!!
ETT STORT RÖTT MONSTER :D :D <3<3

Haha ja herre gud. Maria skulle, va det var tänkt i alla fall, sitta upp på Mira idag så att vi kunde se om hon markerade.
Vi tyckte att eftersom att hon drog några sånna jävla repor i hagen idag, att hon kunde ju för fan inte va halt. Så gör man inte om man har ont!!!
MEN! .... Damen hade tappsko!
Sjuuuukt nöjd häst! Hon visste vad det handlade om. Hon hade tappsko och hon slapp bli riden och fick mat istället!
Man såg det på hela henne hur hon bara njöt av situationen xD hahaha
Jävla häst :P
Eller som Maria sa skämtsamt: Du är fan o mig en svart jävla bitch du Mira!!
HAHAHAH..
Tandläkaren imorgon 08.20
Längtar INTE.. Bara tanken av att jag måste upp så jävla tidigt gör mig deprimerad..
Och att jag dessutom måste upp så tidigt för att gå till tandläkaren.. Hatar tandläkaren. Värsta som finns -.-
Oh well. !
Nackfo i somras efter träningspass :P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0