Jösses

Uppdatering från helgen
Fredag: Röntgen för Nacke gick bra. Det var inte så illa som man trodde!!
TACK GODE GUD FÖR DETTA!
Ingen kissing spines som vi trodde att han hade, och bäst av allt är att hans spatt är UTLÄKT!!! :D :D
Nu är det bara lilla Mira som behöver en undersökning. Heidi skulle ta ut en terapeft/massör.
Hon har en jävla bula på nacken som sticker upp pga fel muskelbyggning.
): Vi tror det har gjort henne stel och därav markerar hon.
Hoppas det är det i alla fall.
Lördag: BRÖLLOP!!! Världens finaste syster och hennes underbara man gifte sig :D
Bröllopsdansen - jag böla :P
Vackert, roligt och underbart!
Fan på tiden. Tog bara sex år xD haha
Söndag: Brunch! Haha alla lagom döda samlades för att äta brunch :P
Gick åt rätt mycket kaffe :P
Åkte hem efter det, decka.
Vid ett-tiden på natten kom jag på att: Visst fan! Jag skulle städat salongen idag! HELVETE!! ):
Ahh. ångest >.<
Och nu till helgens ris.
Tack för infon Saied!
Kunde kläckt ur dig det tidigare..
Och rektorn har inte svarat på mitt mail heller.
Så det blir till att åka till skolan nu i veckan och skälla på dom..
Så jävla ruttet...
Och mina tankar idag går till underbara Heidi. Massor med styrkekramar till henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0