ja woll

Dag 8 - Min största rädsla inom ridsporten

Jo men det är väl samma som innan. Olyckor och död..
Även om jag älskar hästar något otroligt mycket så är jag rätt osäker på om jag är redo för att dö pga sporten/hobbyn O.o
Och visst, mitt liv är knappast spännande, lever i depression som kommer till och från och har gjort det i ca 7 år, men inte fan är jag självmordsbenägen :P
Blandad skräck och förtjusning.. Hästarna är det som höjer mig i skyn men det är också det som skrämmer mig mest.
Låter konstigt men så är det..

Yes yes. Hundpassning avklarat (:
ohh så glada hundarna blev när matte äntligen kom hem igen :D
Men dom har skött sig jättefint hela helgen, lugna (:
Skönt att komma ut på landet också. Men faktiskt är jag otroligt trött. Det känns faktiskt att gå upp vid 7-8 tiden helt plötsligt :P
Ska snart sova i alla fall. En sak som är säker..
Natti!

/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0