Its friday, friday. Gonna get down on friday!

Ellor..
Hm
Över till Dag 7 - En sak som aldrig får hända!
En sak.. Tyvärr kan man göra denna listan jävligt långt.
Vet inte vilket som är värst men allt som har med olyckor och död är sånt jag knappast vill veta av..
Sorry guys, har ingen specifik OMFG NOOO-grej.

För övrigt. Mira är inte alls bra ):
Hann inte se när Heidi red men dom berättade sen att hon markerade kraftigt och att hon tappade hela bakkärran ett flertal gånger.
Inte bra!
--
Packade ihop mina saker också.. Både tråkigt och sorgligt, tyvärr är jag nog inte kvar som medryttare på Heidis hästar länge till, men förhoppningsvis så får jag jobb snart!!
Hoppas.
--
Varför känns det som att jag upprepar mig just nu??
Gör jag säkert också.
Jaja HAHA
--
Sitter hos moster i alla fall. I uterummet och chillar med en kanna kaffe(som är slut) och cigg (:
Billy och Mickey (:
--
GOtt mos!
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0