Irriterad

Idag skulle jag EGENTLIGEN tentat av Samhällskunskapen. Men eftersom att kära läraren inte svarar på mitt mail så blev det tydligen ingenting.
Rektorn är heller inte duktig på att svara. Skrev till henne och frågade om en eventuell förlängning eftersom att jag har sv b också kvar som jag måste göra klart. Och som det ser ut just nu så måste jag få förlängt.
*suck*
Palla.
Jaja. Ska till Nova med päronen och min släkting från makedonkan.
Sen blir det ut till rödtoppen en sväng.
Ikväll blir det förmodligen som vanligt fortsätta nöta den där jävla samhällskunskapen.
Ärligt talat så gör det nog inte så mycket att läraren inte svarade för jag är inte ens klar med boken. :S
Hahha
Oh well.
Men hade varit skönt att få skiten överstökad.
Hade varit ännu bättre om jag hade haft en månad på mig efter studenten att fixa både samhällen och svenskan istället  för nu som (egentligen idag). Man blir lat av att ha så lång tid på sig. Man pluggar ju knappast.
Bjuder på en egobild och en bild på rödtoppen
Peace!

Kommentarer
Postat av: Hanna

söt häst :D

2011-09-01 @ 22:24:26
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack så mycket Hanna (:

2011-09-07 @ 00:05:05
URL: http://hestfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0