Hmm

Gick åt helvete igår.
Kritik på ett "snällt" sätt är nog fan det sämsta sättet man kan få fram ett "Nej, tyvärr är du inte den vi söker efter".
Sluta va så omständiga..
Och varför tar man emot en person som först och främst förvarnar minst tre gg om att man jävligt ringrostig i ridningen?
Och ja kan va en ful vana att jag rider med långa tyglar ibland, men tycker också det är korrekt om man rider hästen på pessoabett. Hästen var ju fin i munnen ändå!
Och åter igen JA JAG VET ATT JAG HAR SÄMST SITS!!!
Men brukar väl va så när man inte har fått träna på ordentligt på en evighet?
Jisses.. Och något om gjorde mig arg var att hon fick mig att verka inkompetent när det gäller hästhantering.. Hade jag inte haft kompetens när det gäller hästar så hade jag nog fan inte hållt på med detta?
Och så hette det "jag är rädd att du inte kan kontrollera hästarna eftersom att dom är inte speciellt snälla, dom kan få för sig en massa saker ibland när man rider"
Vilken häst gör inte det? Min första sköthäst var ett vilddjur jämfört med denna och då var jag bara nybörjare.
Men jag lever nog fan fortfarande!
---
I alla fall. Skit i det nu.. Sökandet fortsätter.
Dags att springa till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0