Fortfarande nervös..

Fruktansvärt jobbig känsla..
Vanligtvis brukar jag faktiskt inte bry mig så mycket men denna gången vet jag faktiskt inte varför jag går och oroar mig så j*vla mycket :S
Vill bara att denna dagen ska gå över så att man kan åka till Ebba och göra vad jag ska, få besked och sen åka hem!
xD HAHA
---
Oh well.
Får väl fixa mig snart. Ska till stan och fika med Emil idag.
Se om man kan övertala honom om att sticka till golfbanan? Kanske ska få med Macke också då han har högerklubbor, Emil är vänsterhänt -.- Dvs om dom inte ha klubbor man kan låna där..
Hade behövt avreagera mig lite xD

Tar igen missade dagar från listan nu då (:
Börjar med
Dag 9 - Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
Detta vet jag faktiskt inte.. Tycker alla som har kommit långt och har lyckats (på ett bra sätt tillsammans med sin häst) är personer man vill byta med för en dag.. Finns ju så mycket att lära och personer som aktivt tränar och tävlar har så mycket kunskap inom ridning att det är något jag skulle vilja ta del av, för en dag..
Och nej jag har inte heller koll på ryttarkändisar och dess hästar :P
Så där av kan jag inte heller ge något specifikt namn :P Haha
---
Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig
Jobbigt..
1. Jag väger 60 kilo, är 1.68 lång :P haha (vissa tror mig inte)
2. Jag är från Makedonien! Både mor och far är makedoner (: Dock är jag född i Sverige.
3. Jag har varit en riktig partyprinsessa med början på alkoholproblem i yngre dar.
4. Mitt längsta förhållande varade i 2 månader ;D (jag är ingen förhållande-människa)
5. Jag har rökt sen jag var 12-13. Jag är 20 nu (aja baja, börja inte röka för f*n)
6. Önskar att jag gick klart naturbruksgymnasiet istället för att byta till frisör (men jag är ändå glad att jag träffade klasskamraterna från både John Bauer och Polhem)
7. Jag vill bli ridlärare i framtiden
8. Jag är fruktansvärt kräsen
9. Jag kan inte äta/dricka från någon annans glas/flaska/tallrik (undantag om det är alkohol eller om jag är riktigt hungrig)
10. Jag blir aggressiv när jag spelar bollsporter :P Har skadat en och annan, dock inte med mening xD
---
Dag 11 - En låt som påminner om en häst du älskar
Om jag minns rätt så är det Erik Prydz - Call on me (2004)
Tror jag? Tänker på Queenie (Queen of Farhult) när jag red dressyr barbacka på gården i ösregn med hög volym på musiken som kom inifrån huset :P
Haha. Härliga minnen <3
---
Dag 12 - Min favoritgren
Gillar både hopp och dressyr, men jag föredrar hopphästar för dom måste man rida dressyr på oavsett så det är win-win där (:
Visst, kan ju kanske inte förvänta sig magiska, svävande steg alltid men jag nöjer mig bara det går som jag vill :P
Varför hopp? Jag gillar adrenalinkicken helt enkelt (: Och för att det är ROLIGT! :D
--
Så nu har jag tagit igen 3 missade dagar samt dagens på listan..
Enjoy.
Nu ska jag fixa mig samt slänga kycklingen i marinad.
Fortsatt trevlig dag!
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0