Fixat!

..Lite med färgerna och storlek på text på bloggen nu :P
Känns lite piggare och inte lika jobbigt att läsa xD
Yes yes! Detta får duga nu i alla fall (:
Men har nog fortfarande problem med varför texten inte blir uppdelad (allt blir en lång salig jobbig textmassa)
Vet fortfarande inte vad jag har gjort för att det ska bli så :S

Idag vet jag inte vad som händer.. Som vanligt.
Fick besked av rektorn att jag fick förlängt för Svenska B..
Men om jag nu får förlängt för svenskan, jag kan inte få klart samhällen också när jag ändå är igång? :S
jag ORKAR INTE plugga på komvux!!
Nästa gång jag ska sitta bakom en skolbänk ska vara för att jag har valt en ny utbildning - plugga till något JAG VILL PLUGGA TILL!! Något jag har VALT själv! Tack..
*suck*
Jaja. Får väl se vad jag hittar på idag. Terrorisera någon.
Se om Heidi vill slösa sitt kaffe på mig (:
Gott snack
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0