fan då..

Satt och funderade imorse när jag tog min morgoncigg och kaffe på balkongen och tänkte igenom hur jag skulle göra idag.
Insåg rätt snabbt att jag inte har råd att åka ut till min polares 20års fest..
Hade nästan haft råd för kvällen, men sen ska jag överleva fram tills nästa helg. På inga pengar alls.
*suck*
Hatar sånt här /:
Men men.
Idag kommer Diva hem! :D
Heidi och Peter är och hämtar henne i Sölvesborg idag :D
Dvs om dom lyckas få in henne i transporten. Tror nästan dom tog med sig Mira ifall att som sällskap.
Och får dom hem henne så läääääääääängtar jag tills man kan cykla ut till stallet och hälsa den nya krabaten välkommen till stallet! :D
Exciting!
Yes yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0