Byta hobby?...

Blev inget "frisera Mira" idag då jag fastnade på golfbanan tillsammans med Emil, Macke och Danne :P
Första gången jag spela och fy fan va roligt det var!!!
Stod först vid jah. Vetifan vad det heter men sånt skjul (man kan även stå ute) som man skjöt ifrån och kötta bollarna åta helvete :P
Gick riktigt bra för mig! Från att skjuta harskott till att skjuta lååångt och höööögt :D haha
Sen delade vi upp oss i två lag. Jag och Macke mot Emil och Danne.
Tävlade om vem som kunde vinna i putting.
Macke och jag vann. Två av två omgångar HEHE
En sak Emil ångrade djupt att han sa var: Den som förlorar bjuder på middag!..
Tack för maten Emil! ;D

Win win. Seger smakar utsökt!
Kanske ska börja satsa på golf istället??... Hmmm
Inga jobbiga känslor, ingen konstant oro bla bla osv. Ingen individ man fäster sig vid..
Bara en jävla klubba och en boll.. Samt ens egna aggressionsproblem för att man failar..
Men det är en annan femma :P
Värt att fundera över..
Kan i alla fall kanske lägga till golf som hobby vid sidan av. Rätt avslappnande.
Och trött blir man!
Oh well
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0