13 september 2011

Jah.. Idag har man varit på körskolan.
Krister (körlärare) ringde.. - Jaah, jag tänkte bara kolla så att du inte har missat att du har körning idag..
Jag - Haha nä då. Jag står utanför :P
HHAHAHA.. Trött på att jag missar lektioner eller?
I bilen så sa han: ja jag hade en lucka innan dig då denne hade blivit sjuk och var tvungen att ställa in sin lektion så tänkte ringa och kolla så att du inte också hade åkt på en förkylning..
JAJA Krister! Vi säger så xD hahaha

Kina Box till middag blev det idag.
Och så har man varit i salongen och klippt Sten, ägaren av Eslövs Flygfält..
Han tyckte vi skulle upp och flyga idag. Vi andra tyckte inte att det lät som en bra idé i alla fall.
Rena stormen ute vafan xD
För er som inte vet så gav jag min f.d praktikhandledare på salongen en flygtur i 30årspresent :p
Har inte blivit av ännu bara :P

Ikväll blir det tjockiskväll som vanligt. Nöta sönder min dator och glo/lyssna på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0