Uppdatering + listan

Orkar inte göra nån direkt uppdatering mer än att stallet i Åhus inte var något för mig..
Är ännu typ kvar hos Heidi i alla fall.
Som sagt, kan inte gå ifrån detta stall bara sådär efter två år.
--
Skrivit upp mig för Risk 1an som är nästa onsdag. Så det börjar närma sig körkortet nu. Får börja hårdplugga teorin snart. Haha :P Känns som att detta med körkort kommer gå åt helvete xD
Oh well.

Nr 17 på listan - Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad

Glad: Hmm.. Lyssnar inte på så mycket musik när jag är glad. Går mest och sjunger för mig själv och detta på väldigt gamla låtar :P Typ YMCA, Disneylåtar, låtar från 90-talet och annat trams :P
Men lyssnar jag på något så är det typ Flogging Molly, System of a Down, Dropkick Murphys, Deadmau5/annan house.
--
Ledsen: Lyssnar rätt mycket på Kent när jag är ledsen. Även Nirvana, nån låt med System of a Down, Billy Talent.
Alexisonfire- Little girls pointing and laughing (skrik)
--
Arg: Lite Kent här med faktiskt.
Sommarplågan med Timbuktu - Resten av ditt liv
En låt med Movits! - Skjut mig i huvudet är lite blandade känslor.. Kan lyssna på både när jag är arg, ledsen eller glad :P Där är nån slags konstig blanding med låten så den funkar till alla tre känslor xD haha

18. En bild jag aldrig publicerat förut
Hästfronten finns det nog inte många bilder men bilder på mig! Ja jisses den listan är Lååååååååååååång xD
Bjuder på denna xD
Peace out and good night!
/ Kicki

Kommentarer
Postat av: Anonym

YMCA, det är fina grejer det! :)

2011-10-16 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0