Skitkul

Sjukt spännande väder..
Blev väckt tjugo över nio av att pappa klinga runder med skeden i sin kaffekopp i typ fem minuter -.- Inte alls störigt eller så :P
Har smått ångest just nu. Måste fixa skolan men sen är jag såååå nära körkortet just nu.. ):
Blööh.. Jaja. Ska sluta tänka bekvämligt (lathet).. Har nog fan fixat minst 10 ämnen samtidigt när jag gick i skolan så varför skulle jag inte fixa körkort + skolan?
Men är så trött på skolan.. Nog därför. vill bara ha mitt körkort så att man kan söka jobb och säga JAG HAR KÖRKORT NU SÅ ANSTÄLL MIG GÄRNA!!
Haha
---
Fixa till sig lite. Ska ut i detta fantastiska väder. Ska till optikern och kolla synen. Har märkt att jag ser inte informationsskyltarna när jag kör.. När jag är runt 100 m (plus, minus) så kan jag kaanske se ganska så bra OM jag kisar lite.. Men innan jag hinner bestämma mig för vart jag ska så har jag redan kört förbi skyltjäveln sen är man körd xD haha
--
Imorgon är det Risk 1an och på torsdag körlektion (:
Gott snack.
.. Flytta hem till syrran för att plugga teori? Har hört om deras martyrmetoder när det gäller plugga körkortsteori.. Hahaha :P kanske värt det med tanke på hur jävla lat jag är med att plugga. SKjuter upp det till som tidigast 2 dagar innan prov. Har ingen lust att sitta med en hel jävla bok (och lite till) två dagar innan faktiskt :p
Oh well.

/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0