Och nu till helgens bravader

Fy fan vilken rolig kväll jag hade igår :D
Samlades hos Sofie, chilla lite och folk droppade in så smått allt eftersom. Förkröket gick igång rejält :P
Fulla och glada begav vi oss till Malmö i tre olika bilar.
Festade vidare, dansade och hade bara allmänt roligt ute igår :D
Trodde faktiskt inte jag skulle orka dricka igår men min flaska med vin försvann rätt snabbt, ett x antal shottar senare + att Sofie sponsrade mig med en flaska vin så var man bra på lyret xD
Men man mådde ju också där efter imorse xD
Frukosten skedde vid typ tre tiden (PIZZA!!!)
Vadå chocka magen? Har nog fan inte ätit upp en HEL pizza på gud vet när..
:S
Haha.. Jaja, softade, låg utslagna antingen i uterummet eller soffan i vardagsrummet :P
Satt även utomhus i skuggan ett tag då vi höll på att dö av värmeslag där inne..
Men hade sjukt roligt igår! Glad att jag hängde med ut!
Som sagt, var längesen jag gick ut och festade så detta var kanon! :D

Imorgon är det körskolan 12.15 och sen hem, packa ihop sig och dra sig till Åhus nån gång på eftermiddagen (:
Så jag kommer att vara borta i nån dag (vet inte hur länge faktiskt).
Så blir i alla fall ingen uppdatering på ett tag för jag tar inte med mig datorn :P
Ha det!
Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0