Listan fortsätter

Gör listan i seperat inlägg idag..
Dag 16 - En bild som gör dig lycklig

Jag och min barndomsvän Sabina när vi var på sommarsemester i Vårgårda (en typ by utanför GBG för er som inte vet riktigt) :D Weekendresa med hennes mamma, bror och en vän till hennes mamma. Bodde hos Sabbes faster (tror jag det var om jag minns rätt)
Fy fan vilken rolig helg! Fick låna dessa två godingar av grannen under helgen :D
Fr.v; Sabina på Linda-Lia och jag på Nektar :D
För övrigt ser bilden sjukt rolig ut. Båda sitter på sniskan (bomlös sadel) och båda skevar jävlar i det.
Bastanta saker dom där två xD Både tjocka av sommarbetet och musklade ryggar xD
Hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0