Bakis hej och hå!

Usch. Och festen fortsätter ikväll O.o
Jag som hade tänkt ta det lugnt igår för att orka med idag men ändå av nån anledning gick jag All In igår..
5 öl, ett glas champange och ett glas vin nersvept fort som fan så var man bra ostadig.. Men jag hade roligt i alla fall :D
Lite svårt för att somna dock eftersom att allt snurrade men jag klarade mig undan från diverse spyor :P
Hahah
--
Jah..
Hmm. För övrigt så ringde jag till Molleholmen i Åhus idag (: Visserligen bara praktik men det kan ju kvitta (:
Får en liten ficklön om dagen men det blir mycket häst samt att man får ledigt två dagar över helgen (utmärkt!)
Ligger liksom inte heller långt utåt helvete på vishan där närmaste busshållsplats ligger en halv mil bort utan detta är i Åhus, går buss utanför anläggningen.
Där är boende och allt och chefen för stället, Marie, verkar va en pärla (:
Hon hade i alla fall inga fördomar! Tack!
Så på måndagkväll beger jag mig till Åhus för att stanna där i några dagar för att känna på hur det är och för att se om jag funkar ihop med Marie och den andra praktikanten (:
Gott snack!!!!
---
Dags för listan igen nu då. blir det fler punkter från listan igen..
---
Dag 13 - Min högsta dröm
Hmm. Jag tror det är något med hästar i alla fall xD
Vill ju söka antingen till unghästutbildarprogrammet i Flyinge eller söka till någon utbildning som ridlärare.
Och satsa på att bli elitryttare? Vet inte, har inte råd med det där och fy fan vilken press. Nä tack.
Den drömmen får rikemansbarnen behålla för sig själva :P
---
Dag 14 - Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
Som det ser ut just nu så sitter jag nog mest hemma, häller i mig kaffe och söker jobb.
Spelar Howrse (HAHA JAAA det gör jag xD Sjukt bra underhållning)
När det väl "händer" något så tittar jag förbi hemma hos Heidi eller i stallet och gullar lite med hästarna.
Bara för att man inte är medryttare längre så betyder det inte att jag har övergivit dom helt (: Har ju trots allt befunnit mig i detta stallet till och från i ca 2 år, så att så lätt blir man inte av med mig ;D
Annat - Fikar, golfat har ju hänt någon gång med killarna.
Just fan. Måste börja plugga också. *suck*
Tråkigt.
---
Dag 15 - Varför får hästar och ridning mig att må bra?
Faktiskt dokumenterat att hästar är bra terapi (;
Men jah. Det är underbara djur helt enkelt. Tycker man om något så  får man abstinens om man inte får träffa/göra det/den/dom man tycker om helt enkelt.
Hästar är väl som vilken annan sport/hobby som helst. Beroendeframkallande xD
---
Äh nu slutar jag här. Min hjärna suger. Orkar inte tänka värst mycket så inga givande svar på listans punkter.
Haha..
Får  väl hoppa in i duschen snart också.
Äta kanske man ska göra.
skitsamma
Hajjs!
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0